Tour of GB Leg 6 Part 3 is Up - Video

The world's most popular advanced trainer of WWII
new reply
User avatar
Bruce66
Staff Sergeant
Posts: 339
Joined: 02 Sep 2017
Location: Hellfire Corner

Tour of GB Leg 6 Part 3 is Up - Video

Post Bruce66 »

Heading out to the Isle of Man:

https://www.youtube.com/watch?v=b4b4j3VV1T4



Enjoy! :D
Gaming Computer

AMD Ryzen 5 3600X Six Core CPU
Gigabyte X570 GAMING X: ATX
16GB Corsair VENGEANCE DDR4 2400MHz
Nvidia GTX 1050Ti Windforce2 4GB GDDR5
Display: 27-Inch Curved LED Monitor

User avatar
Lewis - A2A
A2A Lieutenant Colonel
Posts: 31250
Joined: 06 Nov 2004
Location: Beccles, Suffolk, UK
Contact:

Re: Tour of GB Leg 6 Part 3 is Up - Video

Post Lewis - A2A »

Smashing, you are now way beyond my shocking skills after far too long with too few hours pleasure flying the T-6. :o :o

Something extremely relaxing with the music choice too, lovely jubbly on this beautiful sunny day.

cheers,
Lewis
A2A Facebook for news live to your social media newsfeed
A2A Youtube because a video can say a thousand screenshots,..
A2A Simulations Twitter for news live to your social media newsfeed
A2A Simulations Community Discord for voice/text chat

User avatar
Bruce66
Staff Sergeant
Posts: 339
Joined: 02 Sep 2017
Location: Hellfire Corner

Re: Tour of GB Leg 6 Part 3 is Up - Video

Post Bruce66 »

Thanks Lewis! :D

I might have to call it 'Chill-out Time with Bruce 66'! Cold beer, feet up and enjoy the ride... :lol:
Gaming Computer

AMD Ryzen 5 3600X Six Core CPU
Gigabyte X570 GAMING X: ATX
16GB Corsair VENGEANCE DDR4 2400MHz
Nvidia GTX 1050Ti Windforce2 4GB GDDR5
Display: 27-Inch Curved LED Monitor

User avatar
Lewis - A2A
A2A Lieutenant Colonel
Posts: 31250
Joined: 06 Nov 2004
Location: Beccles, Suffolk, UK
Contact:

Re: Tour of GB Leg 6 Part 3 is Up - Video

Post Lewis - A2A »

Bruce66 wrote:
16 Apr 2020, 09:44
Thanks Lewis! :D

I might have to call it 'Chill-out Time with Bruce 66'! Cold beer, feet up and enjoy the ride... :lol:
Sounds like a damn fine idea lol :mrgreen:
A2A Facebook for news live to your social media newsfeed
A2A Youtube because a video can say a thousand screenshots,..
A2A Simulations Twitter for news live to your social media newsfeed
A2A Simulations Community Discord for voice/text chat

User avatar
MkIV Hvd
Technical Sergeant
Posts: 530
Joined: 11 Mar 2019
Location: CYYC

Re: Tour of GB Leg 6 Part 3 is Up - Video

Post MkIV Hvd »

Lewis - A2A wrote:
17 Apr 2020, 06:07
Bruce66 wrote:
16 Apr 2020, 09:44
Thanks Lewis! :D

I might have to call it 'Chill-out Time with Bruce 66'! Cold beer, feet up and enjoy the ride... :lol:
Sounds like a damn fine idea lol :mrgreen:
I'm with you on all counts there!! 8)
Nicely done again Bruce! I think the single biggest improvement you've made is your increased awareness of directional control. I'm liking how you're correcting back to the center line during your takeoff roll! :D
Rob Wilkinson
A2A Harvard, Mustangs Civ & Mil, Spitfire, P-40, P-47, Comanche, Bonanza, Cub, VATSIM P2 and some other stuff...

User avatar
Bruce66
Staff Sergeant
Posts: 339
Joined: 02 Sep 2017
Location: Hellfire Corner

Re: Tour of GB Leg 6 Part 3 is Up - Video

Post Bruce66 »

MkIV Hvd wrote:
18 Apr 2020, 11:36
I'm liking how you're correcting back to the center line during your takeoff roll! :D
It's bloody hard to keep that thing on the straight and narrow! No free entry to heaven in a Harvard!! :mrgreen:
Last edited by Bruce66 on 19 Apr 2020, 01:20, edited 1 time in total.
Gaming Computer

AMD Ryzen 5 3600X Six Core CPU
Gigabyte X570 GAMING X: ATX
16GB Corsair VENGEANCE DDR4 2400MHz
Nvidia GTX 1050Ti Windforce2 4GB GDDR5
Display: 27-Inch Curved LED Monitor

User avatar
MkIV Hvd
Technical Sergeant
Posts: 530
Joined: 11 Mar 2019
Location: CYYC

Re: Tour of GB Leg 6 Part 3 is Up - Video

Post MkIV Hvd »

Bruce66 wrote:
18 Apr 2020, 13:12
MkIV Hvd wrote:
18 Apr 2020, 11:36
I'm liking how you're correcting back to the center line during your takeoff roll! :D
It's blooby hard to keep that thing on the straight and narrow! No free entry to heaven in a Harvard!! :mrgreen:
Yep and nope :wink: ...you need...
:mrgreen:
Rob Wilkinson
A2A Harvard, Mustangs Civ & Mil, Spitfire, P-40, P-47, Comanche, Bonanza, Cub, VATSIM P2 and some other stuff...

new reply

Return to “T-6 "Texan"”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest